Eerste Renault Trucks D cab 2m voor C&B mailservice

C&B Mailservice uit Bussum heeft onlangs de eerste Renault Trucks D cab 2m in ontvangst genomen. Het voertuig beschikt over een laadvermogen van 4.100 kilo, maar is toch heel compact en wendbaar. Dit waren voor C&B Mailservice redenen voor de Renault Trucks D cab 2m te kiezen. Het voertuig werd geleverd door Van Dijk Utrecht
Renault D-serie
De nu geleverde Renault D-serie cab 2m is de eerste D cab 2m in Nederland. Het voertuig valt onder de Renault Trucks Light Commercial Vehicles (LCV), maar beschikt toch over een echt truckchassis. De D cab 2m is daarmee geschikt voor het zware werk en vult het Renault Trucks gamma aan tussen de Renault Master en de D cab 2.1m.

De Renault Trucks D cab 2m wordt door C&B Mailservice ingezet voor het vervoer van kranten en folders naar bedrijven en eindgebruikers. De truck is voorzien van een Euro 6 3-liter motor met 180 pk en 540 Nm en weegt 7,5 ton.
Renault D-serie
Vooral het laadvermogen van de Renault Trucks D cab 2m was voor C&B Mailservice reden voor Renault Trucks te kiezen: “Het voertuig is heel compact, maar beschikt toch over een hoog laadvermogen van maar liefst 4.100 kilo. Dat is in onze branche erg belangrijk. Bovendien is de truck door de korte wielbasis en vooroverbouw wendbaar en is het zicht uitstekend en dat is prettig omdat we regelmatig in smalle straten rijden”, legt B.M. de Vries, eigenaar C&B Mailservice uit.

C&B Mailservice heeft veel vertrouwen in de nieuwe serviceorganisatie van de Volvo Group waaronder Volvo Trucks en Renault Trucks vallen. Ook de relatie met de dealer, Van Dijk Utrecht, speelde een belangrijke rol in de aanschaf van de Renault Trucks D cab 2m.
Renault D-serie
“Wij zijn erg tevreden over de service van Van Dijk. Zij staan altijd paraat en denken ook echt mee om zo tot de best mogelijke oplossing te komen. Bovendien kunnen we nu ook profiteren van het grotere dealernetwerk van Renault Trucks. Dat is prettig om te weten. Het is onze eerste Renault-truck en we hebben bijzonder veel vertrouwen in de truck en in de serviceorganisatie”, besluit B.M. de Vries.

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *