Mijn eerste autootje was een Citroën Visa, met een heerlijk 652 cc luchtgekoeld motorblok. Na een paar weken een donorautootje er bij gekocht, maar na een jaar plezier was die auto toch goed op en absoluut APK onwaardig. Jong en naïef als ik was de auto weggezet in mijn garage (de donor stond al bij mn ouders in de weg) met de gedachte die ooit wel weer op te knappen en zeker nooit te verkopen. Maar nu ben ik ouder en wijzer, ik weet dat ik rijden met auto’s wel helemaal geweldig vind, maar er aan sleutelen laat ik graag aan anderen over. De beide garages mochten dus weer leeg. Emiel, met wie ik contact kreeg op het moment dat ik de Visa kocht, had er wel oren naar om hem over te nemen voor onderdelen voor Garage 80, een specialist in BXen en Visa’s, een bedrijf dat hij momenteel bezig is op te starten samen met Peter Yedema. Zie je wat van je gading ziet kun je dus met hen contact opnemen (of als je de Niva wilt met mij 😉 die mag ook weg…).
Gelukkig hebben we de foto’s nog! De transporter is een VW Crafter met Tijhof opbouw.
hey alex wat mankeert er aan de niva? het is zonde om zo’n leuke auto niet weer klaar te maken
koppakking lek. staat te koop dus ga je gang 😉
buiten de saab 9-5 waar ik in rij heb ik nog een andere 9-5 die nog klaar moet en mijn vorige wagen een 900ng staan die staat trouwens ook te koop maar dat loopt ook niet zo vaart
maar als je wil dan wil ik je wel helpen om de koppakking van de niva te vervangen!