Naast de vele neusjes rijden er in Marokko ook veel fronstuurtrucks in Marokko rond. Daar waar de lichtere trucks overwegend Aziatisch zijn, is het zware spul (trekker-opleggers en kippers) overwegend van Europese makelij, met zo heel nu en dan een Chinees tussendoor.Volvo FH 4th gen.
Volvo FH 4th gen.
DAF CF85.
Renault T-serie.
DAF 75CF.
Volvo FM 3rd gen.
MAN TGS 1st gen.
Ford D-serie.
Volvo FM 3rd gen.
DAF CF.
Renault Premium 2nd gen.
Volvo FM 4th gen.
Scania P410.
Scania P340.
Saviem.
Scania P400.
Renault Premium 1st gen.
DAF CF85.
Iveco Trakker.
Mercedes-Benz Actros MP2.
Iveco Trakker.
MAN TGS 1st gen.
MAN TGA.
MAN TGA.
MAN TGA.
Scania G480.
Scania P380.
MAN TGS 1st gen.
Volvo FM 3rd gen.
Scania G400.
MAN TGS 1st gen.
MAN TGA.
Volvo FM 3rd gen.
MAN TGS 1st gen.
Scania P380.
Volvo FM12 1st gen.
Iveco Trakker.
Renault Premium 2nd gen.
Saviem.
Renault Manager.
Renault Midliner.
Volvo FM 3rd gen.
Iveco Trakker.
Renault Premium.
Volvo FH 4th gen.
MAN TGA.
MAN TGS 1st gen.
MAN TGS 1st gen.
MAN TGA.
Mercedes-Benz Düsseldorfer.
Volvo FM 3rd gen.
MAN TGS 1st gen.
Volvo FM 2nd gen.
Volvo FM 4th gen.
Volvo FM 4th gen.
Volvo FM 3rd gen.
MAN TGA.
Renault Midliner.
MAN TGA.
Renault Premium 2nd gen.
Renault Premium 2nd gen van de politie, met de blauwe lichten aan, maar er zat geen tempo in.
MAN TGS 1st gen.
Volvo FM 4th gen.
Volvo F10.
Scania G410.
Renault Midliner.
Renault Midlum 2nd gen.
Renault Midlum 2nd gen.
MAN TGA.
Ford D-serie.
Renault Midlum 2nd gen.
DAF 85CF.
DAF CF85.
Scania G380 met een van de weinige schuifzeiltrailers die ik gezien heb.
Renault Premium 2nd gen.
Renault T-serie.
Renault C-serie.
Scania R440.
Renault Midlum 2nd gen, een tot waterwagen omgebouwde kipper.
Renault T-serie.
De Mercedes-Benz Accelo is strikt gezien geen Europese truck, maar een Braziliaans model.