Dat is Sterk: een ‘nieuw’ trailermerk

Enkele ‘ouwe rotten in het vak’ hebben een nieuw trailermerk gelanceerd: Sterk. Eén van de oprichters is Hans Weerheim. Tot en met 2017 was hij eigenaar van Tracon (daarna verkocht aan een investeringsmaatschappij). Ook Mathijs Volz maakt deel uit van het team, hij is al 15 jaar specialist in de ontwikkeling van innovatieve LZV-oplossingen. Mathijs is de grondlegger van de LZV Combitrain in 2009 en heeft in 2018 de internationale variant ontwikkeld. Ook de rest van het STERK-team bestaat uit ervaren trailer-professionals.
Sterk oplegger
Sterk heeft de gehele orderportefeuille uit het faillissement van Tracon Ecocombi overgenomen en zal deze afleveren onder de namen Sterk trailers en Sterk ecocombi. Waarom een nieuw trailermerk? De oprichters merken dat er grote behoefte is in de markt voor opleggers en aanhangers die afwijkend zijn in uitvoering en robuustheid ten opzichte van de buitenlandse serie-bouwers. Daarnaast hebben zij al vanaf 2004 veel ervaring in het ontwikkelen van innovatieve/ internationale LZV-oplossingen. Gezamenlijk hebben zij heel wat kennis, ervaring en netwerk in deze branche, die ze graag willen benutten.
Sterk oplegger
STERK is gespecialiseerd in Internationale-) LZV-voertuigen zoals Combitrain, dolly, wipkar achter oplegger; Sterke schuifzeil- en plywoodopleggers en Sterke open aanhangwagens en open opleggers (vlak, semi, ballastwagens).

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *