Het gerucht ging dat het team van Mizuno Kazutoshi, die bij Nissan verantwoordelijk was voor het ontwerp van ‘supercarkiller’ GT-R R35, de samenwerking zocht met Ghosn, en dat 80% van het team bestond uit ingenieurs die normaal gesproken op de personenwagen-afdeling van Isuzu werkten. Dat gerucht klopt niet… Ze werkten op de bedrijfswagen-afdeling!
Mizuno Kazutoshi: “Ze kwamen niet van de personenwagen-afdeling, maar de bedrijfswagen-afdeling. In principe hadden ze nul ervaring met het ontwerpen van sportwagens. Maar door een goede samenwerking als team en toewijding om de doelen te bereiken, aangevuld met trainingen en praktijk-oefeningen, zijn ze binnen anderhalf jaar allemaal getransformeerd tot wereldklasse sportwagen-engineers. Deze mensen waren onder andere verantwoordelijk voor de transmissie en de ophanging. Aanvankelijk stonden ze wel even te kijken van de voor hun nieuwe technieken, die nogal afwijken van wat ze bij de trucks gewend waren. Maar ze hebben een topprestatie neergezet, iedereen heeft keihard gewerkt en daar en ik ze zeer dankbaar voor!”