De laatste dag, 27 juni 2024, heb ik vooral over de Autobahn geknald, ik wilde gewoon naar huis. De twee dagen er na bracht ik mijn vriendin weer naar huis in Den Bosch, en mezelf vanaf daar weer naar huis. Die foto’s doen stiekem ook mee in dit artikel. Toch nog een kleine 500 kilometer er weer bij ook.
“Room with a city view”. Daar is geen woord van gelogen, markteer van Ibis Augsburg!
Zelfkennis, hou ik van.
Door problemen met mijn internet op plekken in Augsburg terecht gekomen waar ik nooit had verwacht te komen…
De stad uit, Autobahnknallen!!
“Echt belachelijk dat het Nederlandse leger in Zwolle gebouwde trucks koopt! Ze moeten ons nationale product kopen, de trucks die in Tsjechië gebouwd worden! Bij het Duitse leger zie je niks anders dan MAN en Mercedes, die zouden nooit Scania kopen!”
Omdat voetballiefhebbers zich schijnbaar niet kunnen gedragen heb je dit soort spul nodig. Sip.
Terug in Nederland.
Mooi stukje gereden.
De laatste foto’s zijn de bijvangst van de Open dag bij LVS Leeuwarden.
Mooie reportages, dat met die legertrucks zullen velen niet (willen) begrijpen vermoed ik. En heeft de Mercedes het goed gedaan?
Tijdens de vakantie geen kik gegeven, maar nadat ik mijn vriendin thuis had gebracht op de terugweg bij Lemmer problemen met de automaatbak gekregen helaas. 🙁 En dat met nog maar 350.000 kilometer op de teller! Hopelijk is hij snel weer klaar.
Dat hoop ik ook, met 350.000 kilometer nog maar net ingereden🙂. Mooie auto.
Laat ik nou gisteren (dinsdag 16 juli) een Duitse legertruck van Iveco (Tracker) spotten! Foto volgt op TruckFan.
Maar ze hebben altijd al veel met Iveco gereden, en daarvoor met Magirus. Ik weet niet of de trucks in kwestie nog steeds in Ulm gebouwd worden, ik meen dat de Trakker normaal uit de oude Pegaso fabriek komt bijvoorbeeld.