Inschepen voor Dakar in Le Havre: Donderdag


De pot met goud staat in Le Havre


Kamaz servicetruck


De veeruitslag wordt net als vorig jaar met een heftruck gemeten. Meteen bij truck 2, de DAF CF van Dakar Speed / schoonesdakar.nl gaat dat al mis, op de foto vliegt er een strop door de lucht…


Meten doe je met een lineaal. 😉


LIAZ servicetruck


Red Bull MAN


Nederlandse Scania Crew Cab, van wie is die?


De studenten van de HAN hadden nog geen tijd om stickers te plakken.


Ginaf is niet het enige team dat met Cummins rijdt.


Eén van mijn favorieten van vandaag, een 6×6 service Tatra van Loprais


Last minute knutselwerk bij XDakar


Chagin voert het Kamaz leger aan. Letterlijk en figuurlijk, alle rallytrucks, servicetrucks en perswagens (in totaal zo’n 15 voertuigen) reden volgden de kleine generaal die voor deze gelegenheid nummer 500 bestuurde.


Het serviceteam van 69 had wellicht betere achterveren kunnen inzetten?


Hey, wat zit daar nou?


Het was een natte, koude, natte dag. Zelfs water in de velgen!


Zelfs een pitspoes bij het inschepen…


Het beddengoed van Team Mongolia


Een Renault Magnum….


De servicewagen van Buggyra is een Scania 112


Het blijft toch een strak span hoor…


De mooiste truck van vandaag, de Tatra Jamal van Loprais.


Hino op Mongools kenteken


Je mag 90 rijden op de weg waar dit bord aan staat… Goed onthouden!


Een mij onbekende DAF.


Toyota-Benz


PANdakar Daily


Jamal nummer twee, dit keer van Astana, overgestapt van KAMAZ. Vlak dit team zeker niet uit!


Hondaf


Mooi rijtje zo.


Gerard de Rooy is niet de enieg met een Iveco neus!


Iemand van de ASO dacht dat het wel een goed idee was om de servicetrucks van Robby Gordon vanuit Amerika eerst naar Le Havre te verschepen zodat ze daar op de boot naar Amerika kunnen… Ik kan me goedkopere opties indenken, maar het lever wel unieke foto’s op!


Vrijdag vertrek ik direct na het foto’s maken naar huis, dus die update kunnen jullie zaterdagmiddag verwachten. Stay tuned!

4 Comments

  1. Frans-Jaap Moree 21 november 2013 Reply
  2. David 21 november 2013 Reply
  3. Erik 21 november 2013 Reply
  4. Bazz 22 november 2013 Reply

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *